02 de febrer 2008

Vía Olmo-Urquiza als Plecs de VinyaNova

Fa uns díes el David Soto ens va enviar una piada de l'última escalada que va fer a Montserrat juntament amb el Jordi Martínez. Us deixem amb la piada:

"El dia 24, Jordi i jo vam decidir anar a escalar a Plecs de Vinyanova, la via escollida va ser la Olmo-Urquiza . Vam disfrutar moltissim , feia dies que no disfrutavem tant una via. La via te una roca bastant bona en general, molt adherent i esta assegurada amb parabolts i si es vol es pot afegir algun seguro.

La via consta de 4 tirades. La primera son uns 10 metres de III. En la que em vaig equivocar en la entrada i vaig fer la primera tirada de la GEM 50m de V i mentres pujava tonto de mi pensava: “si que estic malament que tinc que mirarme tant un III”. Per sort el Jordi al pujar va veure la R1 a uns metres per on vaig pujar. Vaig rapelar fins la R i va continuar amunt el jordi pel V+ i com sempre sense cap problema.( es queixa per vici aquest nano).

La tercera tirada em toca a mi un Vé disfrutón, ara ja concient de que era un V i no un III. La última tirada de IV tambe molt agradable i disfrutona.

Una vegada a dalt les fotos cimeres i a rapelar per la mateixa via.

En total vam estar 4 hores si no fos perque vam haver d'esperar per fer l´ultim rápel, ja que i pujava una cordada i vam decidir esperar mes de d'una hora per cortesisa i perque a la R i havia una francesa molt maca que li feia l´ollet al Jordi."